i am one who likes (to see) the world as is

 

for the time being, i've taken my fair share of photos, yet i dare upload only few of them for they are less (for you, at least) than, let us say, those of the folks i added to my contacts. in other words, i want to stay away from overcrowding even a space as generous as apparently flicker seems to be. and, more important, it is your time i would not want to waste. i try to reciprocate the work put into some of the outstanding photos here by commenting on them.

 

who knows, as i read somewhere here, dorothea lange once said that good photography should teach one how to see the reality. in my case, over time, i expect that good photography will turn me into a better photographer, not only a better person.

 

thank you for stopping by

 

P.S. after a little more than a year on flickr, i've decided to add the following to my profile: 1) my photostream is outside the scope of search; 2) since i don't have a pro-account, feel free to ask me for any full-size photo in my stream; 3) i remove(d) from my list of contacts those who decide(d) to cut access to their full-size photos. indeed, while i don't contest the attraction of stamp-size imagery, generally speaking, photos need an adequate size to be appreciated.

 

P.P.S. On one of the special dimensions of my relationship with Flickr, I've been testing/following this hypothesis: There is a national/geographic character of photography. What would you say/think of such assertion? If you care to, we can take this conversation further, privately or not, as you wish.

 

P.P.P.S. I know, it's getting a habit to add a post scriptum each year or so. The 2010 edition consists of two operating principles I've somehow come to employ:

1) I do not have a Friends List, for I consider all the individuals in my Contacts List to be more than mere contacts, in a way, approaching friendship.

2) For the above point, it follows that I am reluctant to break through 100 Contacts. This is so, for I try to stay in touch with my contacts' work by commenting on it, and I must also be constrained by Dunbar's Number.

 

_________________________________

 

Per i miei amici italiani, ecco la traduzione di Google di quanto sopra:

 

Io sono uno che piace (vedere) il mondo come è

 

Per il momento, ho preso la mia parte equa di foto, ma mi permetto di caricare solo pochi di loro perché sono meno (per voi, almeno) che, diciamo, quelli della gente che ho aggiunto i miei contatti. In altre parole, voglio stare lontano dal sovraffollamento, anche uno spazio generoso come Flicker apparentemente sembra essere. E, cosa più importante, è il vostro tempo non vorrei perdere. I riconoscere e cercare di ricambiare il lavoro svolto in alcune delle foto in sospeso qui commentando su di loro.

 

Chi lo sa, come ho letto da qualche parte qui, Dorothea Lange ha detto una volta che la fotografia di qualità dovrebbe insegnare uno come vedere la realtà. nel mio caso, nel corso del tempo, mi aspetto che la fotografia di buona volontà di me un fotografo migliore, non solo una persona migliore.

 

Grazie per la vostra visita!

 

P.S. Dopo un po 'più di un anno su flickr, ho deciso di aggiungere la seguente al mio profilo: 1) il mio photostream è al di fuori del campo di applicazione della ricerca, 2), in quanto non ho un pro-account, sentitevi liberi di chiedere me per una foto a grandezza nel mio stream, 3) a rimuovere dal mio elenco di nominativi di coloro che decidono di impedire l'accesso al loro foto nelle sue dimensioni reali. Infatti, mentre io non contestano l'attrazione del timbro di immagini di dimensioni, in generale, le foto bisogno di una dimensione sufficiente per essere apprezzato.

 

P.P.S. Su una delle dimensioni particolari della mia relazione con Flickr, ho prove stato / a seguito di tale ipotesi: vi è un cittadino / carattere geografico della fotografia. Cosa vorresti dire / pensare l'affermazione del genere? Se vi interessa, possiamo prendere questa conversazione ulteriormente, privata o non, come si desidera.

 

P.P.P.S. Lo so, sta diventando un'abitudine per aggiungere un post scriptum di ogni anno o giù di lì. L'edizione 2010 si compone di due principi di funzionamento che ho in qualche modo vengono ad assumere:

1) Non ho una Lista di Amici, per ritengo che tutti gli individui nel mio elenco di contatti di essere più di semplici contatti, in un certo senso, si avvicina amicizia.

2) Per il punto di cui sopra, ne consegue che sono riluttante a sfondare 100 contatti. Questo è così, perché cerco di rimanere in contatto con i miei contatti di lavoro 'da commentare su di esso, e devo anche essere limitato da una Numero di Dunbar.

_____________________

  

fCh's Personality is Very Rare (INTP)

  

 

fCh's personality type is zany [ˈzeɪnɪ] (comical in an endearing way; imaginatively funny or comical, esp in behaviour), imaginative, relaxed, and brilliant.

 

Only about 4% of all people have fCh's personality, including 2% of all women and 6% of all men

fCh is Introverted, Intuitive, Thinking, and Perceiving.

 

How Rare Is Your Personality?

Read more
  • JoinedFebruary 2007
  • Occupationvalues, narrtives & entrepreneurship (figuring out where we lost it and how to redo the whole thing)
View all

Photos of -fCh-

Testimonials

Write a testimonial

witness the generosity of an open mind.

April 30, 2009